Συχνές Ερωτήσεις
1. Πως μπορώ να παραγγείλω.
Με καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα kazanalba.gr 24/24, από το live chat στις ώρες λειτουργίας του και τηλεφωνικά στον αριθμό +302551083313 (Δευτέρα έως Σάββατο 10:00πμ – 2:00μμ και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 6:00μμ έως 9:00μμ).
2. Πώς μπορώ να πληρώσω.
Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, αντικαταβολή, PayPall και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
3. Πώς παραλαμβάνω το προϊόν που παρήγγειλα.
Το προϊόν σας παραδίδεται στη διεύθυνση που καταχωρίσατε κάνοντας την ηλεκτρονική σας αγορά. Όλες οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00.
4. Πόσο κοστίζει η αποστολή.
Η αποστολή είναι δωρεάν. Σε ειδικές περιπτώσεις, όπως αποστολή στο εξωτερικό ή σε δύσβατες περιοχές ο χρήστης θα ενημερώνεται αναλυτικά για το τυχόν κόστη πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
5. Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει πραγματικό ελάττωμα, ο χρήστης έχει δικαίωμα να απαιτήσει τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος.